S06E22 – Hoe je goede aanbiedingen herkent en een spoedcursus marketing & sales met Bas R
Bas R is Key Account Manager bij Perrigo. Daar helpt hij merken als Biodermal, Davitamon en Lactacyd zo effectief mogelijk weg te zetten in winkels als de Kruidvat. Hiervoor heeft hij marketing- en salesfuncties gedaan voor bedrijven als Unilever, Grolsch, en Beiersdorf (dat je kent van Nivea, Labello en Hansaplast).
We hebben Bas leren kennen tijdens een potje Weerwolven op Slack, en wij was ook al te horen in aflevering 2 van het napraten.
Tijdschema
0:00:00 Start
0:00:42 Introductie Bas R
0:07:00 Hoe ziet een dag van Bas eruit?
0:11:34 Wat heeft Floris over voor een Model 3?
0:16:54 Een spoedcursus marketing & sales
0:29:44 Hoe herken je een goede aanbieding?
0:41:10 Glutenvrije huismerken
0:47:46 De verrassing van Floris
1:00:29 Reclamemoment
1:00:30 Vragen van de luisteraars
1:18:13 Bas wordt ff persoonlijk
1:29:33 Tips
1:44:42 Outro
Tips
- Randal
- Luiers strak oprollen zodat er meer in je prullenbak past.
- Blippi om kinderen zoet te houden.
- #napraten op Slack.
- Mediteer juist nu...
- Sleep Cycle om je slaap te tracken.
- Floris
- Ruben, Tijl, Ruben in Quarantaine TV.
- Quiver App Tekeningen -> AR. Supernice (niet gratis).
- Bas R
- Snurkbeugel op maat van Zlaap (redt je huwelijk)
- Dyson V10 of een andere steelstofzuiger.
- In #corona maakt Yorick om 14:00 grafieken van Corona van de voortgang.